luni, februarie 09, 2009

Actor de teatru vs. actor de film

Imi tot pun intrebari de cativa ani de ce oamenii isi doresc sa devina actori? De ce? Am gasit tot felul de raspunsuri pentru intrebari de aceste gen , dar pentru alte joburi de exemplu: Pompier: sa sting focuri si sa salvez vieti si bunuri; Medic: sa salvez vieti; Politist sa apar vieti; si nebunii de astea; dar pentru actori??? Imi plac filmele foarte mult, mai ales daca pot sa raman cu o idee sau un exemplu de viata, o experienta. In schimb, nu prea agreez teatrul si actorii de teatru. Ma intreb insa cum sa ii apreciez pe actorii care fac si teatru si film??? Dar am avut ocazia sa vad cativa actori de teatru recunoscuti regional sa zicem, care erau extraordinari de high, doar pentru faptul ca erau actori si primeau vorbe de genu "Uite-l pe actoru' ala?".
Si cu asta mi-am dat un raspuns la multe intrebari: si noi ii urcam pe unii actori pe piedestaluri care nu merita.

Concluzia mea: Traiasca filmul de calitate din care inveti si ramai cu ceva ... si cu teatrul ... poate mai incolo.

Niciun comentariu: