luni, februarie 09, 2009

Am (re)descoperit un actor

Zilele trecute am prins un film pe final, si anume The Transporter . Imi adusesem aminte ca mai vazusem cateva filme cu "acel" actor, care ma tot gandeam cum il cheama. In fine, i-am descoperit numele si m-am apucat sa ii vad filmografia. Sincer, nu stiu daca el isi doreste sau asa a fost sa fie, dar el apare intr-un singur tip de personaj si anume acela care se bate si este foarte dur. Insa, Jason Statham, un englez cu un accent veritabil, este propunerea mea pentru urmatorul film James Bond, are nevoie de cateva imbunatatiri ca sa intre in pielea personajului (asa cred eu, dar cine sunt eu sa vorbesc).

Asadar, va recomand sa va uitati la cateva filme in care joaca acest Jason Statham si o sa vedeti ca e tare tipul, si are "acel ceva" de care cred ca are nevoie un actor de film.

Niciun comentariu: