marți, martie 31, 2009

Centrul info turism Cluj Napoca - Promovarea obiectivelor turistice in Cluj???

M-am hotarat de ieri sa o spun si sa o afirm indiferent de urmari ... Centrul Info Turism din Cluj Napoca aflat pe strada Eroilor impreuna cu orice institutie care reglementeaza turismul pe raza judetului Cluj sunt DEPLORABILE.
Pai sa le luam pe rand:
- Imi aduc aminte in vara cand am fost acolo si am pus o intrebare simpla: Ce pot sa vizitez in orasul Cluj Napoca? Am fost servit cu cateva cuvinte in scarba ... si vreo 2 pliante, care abia mi-au fost date, la cererea mea si la insistenta mea am mai primit inca doua pliante. Vizibil deranjat functionarul de acolo mi-a trantit o fata si o mutra cand am intrat in acel birou;
- Cum se poate ca un centru de informare a turistilor sa fie inchis DUMINICA??? Turistii circula numai in tampul saptamanii pana la 6 seara??? Daca nu ii ajutam pe turistii romani si straini sa vina la noi ... de ce ne plangem ca nu avem turism???
- Ma intalnesc cu prieteni care imi spun "bah stii ca exista o statuie intr-o curte interioara a unei case din secolu' saptespe?"; raspuns io: "Nu stiu mah!"
- O doamna de la o librarie din centrul Clujului imi raspunde la intrebarea mea: "Doamna dar ce tavan foarte bine lucrat, mi se pare atat de vechi?" raspuns "Chiar este. Este lemn sculptat din secolul 17, la fel si usa aceasta care este blocata. Si care face legatura cu Biserica Evanghelica din centru.
- Muzeul Apei la iesire spre Oradea??? Este unicul muzeu dedicat apei din Romania si nu este promovat de nimeni. De ce??? Pentru ca a fost creat cu bunavointa unui director pasionat de acest domeniu si a fost sprijinit de Funar. In turism nu ar trebui sa conteze culoarea politica. La muzeul apei puteti merge linistiti si nici macar nu platiti, atat de putina lume merge acolo, si portarul si oamenii de acolo se bucura ca le mai trece cate unul pragul.
- Muzeul Farmaciei care in momentul de fata se confrunta cu o problema de actualitate RETROCEDAREA cladirii. Muzeograful parea foarte pesimist si convins ca se vor muta de acolo, dintr-o locatie foarte centrala si foarte SLAB promovata.

Deci, imi depun candidatura oficial pentru un post in cadrul Centrului Info Turism sau a oricarei institutii care se ocupa cu promovarea turismului in Cluj Napoca si in judetul Cluj.

2 comentarii:

Tivy spunea...

Salut!
M-ar interesa o lista cu obiective turistice din Cluj -Napoca si cele mai putin cunoscute(ai dat exemplul cu usa veche si tavanul..etc)
-Muzee de tot felul(unul tehnic exista?)
-Case Memoriale, Interesante ca arhitectura sau cu o istorie in spate
- Parcuri
-Biserici Manastiri

Deasemenea o alta lista cu toate obietivele turistice din judetul Cluj inclusiv trasee montane!
Eventual si descrieri!
Daca ai asa ceva, ti-as fi recunoscator! e-mail: cryingpilot81@yahoo.com

Crama Haiducilor spunea...

Cum pot promova un eveniment pentru turisti pe blogul tau?