marți, martie 31, 2009

Stejarel Olaru

Am vazut aseara o emisiune pe realitatea (30.03.2009) unde era invitat si Stejarel Olaru. Tema emisiunii nu este relevanta pentru mine, mai mult decat atat, din patru invitati 2 aveau cunostiinte si informatii clare despre tema in discutie, in rest ceilalti doi (Tatoiu si domnul cu par alb care cred ca e platit de realitatea sa ocupe un scaun la ei ...) aveau loc la alta emisiune dar nu la cea de aseara., (... scuze dar am uitat numele domnului cu par alb, cred ca e actor:P)
Imi aduc aminte de Stejarel Olaru de la campania promovata de TVR 1 "Mari Romani". Mai mult decat atat lucreaza la Institutul de investigare a Crimelor Comunismului din Romania. La sectiunea "ce mai citesc" a acestui blog am postat site-ul fototecii acestei institutii unde exista mii de poze din perioada comunismului, cele care mi-au atras mie atentia fiind cele in care Iliescu se distra de minune cu Elena si Nicolae Ceausescu.

Dar ce vroiam sa spun si sa subliniez este faptul ca ori de cate ori l-am vazut in vreo interventie televizata sau am accesat site-ul IICCR am fost placut surprins de activitatea dansului. Omul asta stie sa vorbeasca, sa dialogheze, sa comunice ceea ce doreste, sa fie bine inteles, ramane la subiect si argumenteaza foarte bine.

Bravo!

Niciun comentariu: