luni, martie 23, 2009

Libraria pentru comunitate???

Asa numita Librarie pentru COmunitate, deschisa cu surle si trambite in orasul meu natal Sfantu Gheorghe Covasna nu este chiar asa pentru comunitate ... in sensul ca sambata si duminica nu exista program pentru clienti??? Macar cateva ore si era scuzabil gestul, dar ... asa nu se poate. Mai mult de atat, nu mi s-a parut o librarie ci mai degraba mi s-a parut ca am fost la cineva acasa. Sincer, chiar mi s-a parut ca mi se face o favoare ca am dreptul sa intru intr-un spatiu comercial, si chiar ni s-a subliniat de catre vanzator ca am avut noroc. Oau!!! Multumim!

Poate trebuie amintit celor ce gestioneaza aceasta librarie adresata si constituita pentru comunitatea orasului mai sus amintit, ca vanzarea unui produs, serviciu este destinat cuiva, unei persoane, unei organizatii, unei comunitati. Iar acea clientela trebuie castigata si respectata.

Deci distinsi domni de acolo de la libraria pentru comunitate (din cate am auzit este si Dl Guruianu Madalin implicat, dar nu stiu mai multe deci nu ma adresez cuiva anume), salutam gestul de a deschide o librarie cu carti romanesti in apartamentul cuiva dar nu salutam modul de prezentare in fata clientilor. Asadar fa fac trimitere spre a cunoaste anumiti termeni de specialitate: marketing direct, fidelizarea clientilor, publicitate.

Prima sesiune de consiliere in vanzari este gratuita, va pot oferi spre viitor un pachet concludent de training in vanzari.

Spor!

Niciun comentariu: