duminică, aprilie 26, 2009

Am ratat din nou zilele orasului meu Sfantu Gheorghe

Este a doua oara cand ratez acest eveniment. Si e un pic nasol!!! Adica imi pare rau ca nu sunt acolo sa ma intalnesc cu toti prietenii mei de acasa, din cartier sau din scoala. Dar cred ca la anu o sa fie altcumva. Asa am zis si anu trecut si chiar asa a si fost, de aia nu am ajuns amu acasa :P. Am inteles ca totusi a vent Holograf, amm inteles ca exista discriminare si de aceea tinerii maghiari au un cort al lor, si tinerii romani au un alt cort tot al lor, nu stiu ce inseamna asta dar in fine, am inteles ca taximetristilo le mrge bine ceea ce ma bucura (cine stie ... stie) si am mai auzit ca a existat o problema a drapelurilor care au fost arborate pe stalpii din oras ... ca cica nu scrie prima oara in romaneste ... expirat subiectul de mult si la fel si abordarea ... dl guruianu independent pnl-ist stie!!!
In final urez locuitorilor din orasul meu un calduros La multi Bani!!! sa va distrati si sa nu faceti mizerie si sa nu stricati parcul cel nou renovat!!!
Salve

Niciun comentariu: