duminică, aprilie 26, 2009

Principele Radu - un viitor presedinte...

Il agreez foarte mult pe principele Radu. Chiar imi place foarte mult de el si chiar primeste votul meu din start. Intrevad un candidat pentru care merita sa ies din casa si sa il votez. Are un discurs bun, viziune, personalitate puternica si rezista atacurilor din partea ziaristilor (ma refer aici la emisiunea3x3 din care am auzit cate una alta si am ramas dezgustat ... astia din presa abia asteapta sa prinda ceva si sa muste ... desi imi placea de realitatea pentru anumite aspecte ... patesti!). Mai mult de atat, observ ca se organizeaza foarte bine si incearca sa cladeasca ceva foarte rezistent, durabil si productiv, nu numai pentru el, cat pentru Romania. Il simt patriot si un bun roman, care a invatat multe de la Regele Mihai, de la Principesa Margareta si din anturajul regal in care s-a perindat. Am citit atacurile "tinerelor" si "hainelor" sperante ale jurnalisticii romanesti; si eram foarte curios sa aflu argumentele pricipelui Radu si uite ca le-am gasit ... va invit sa le vedeti si dvs si daca considerati ca merita votul dvs, atunci urmariti-i siteul, blogul si siteul de mai jos: http://www.opritiminciunile.ro/
Votati Principele Radu!

Niciun comentariu: